Kako krepiti odpornost?

Začetek pomladi je tak muhast čas, ko se hitro prehladimo, zbolimo za kakšno virozo ali smo spomladanski utrujenosti primerno tudi bolj utrujeni. Kot v večini situacij je tudi tu preventiva najboljše zdravilo, ki nas zaščiti še preden je bolezen že tu. Z majhnimi triki lahko okrepite svojo odpornost in poskrbite za zdravje. Kako? Berite dalje!

Telo potrebuje počitek, ne samo takrat, ko se že počutimo utrujeni, bolni ali brez energije. Če poskrbite za zadostno količino spanja in počitka skozi celo leto, se bo telo lažje borilo z mikrobi in virozami. Koliko spanja potrebujete, najlažje določite sami, a v povprečju potrebujemo okoli osem ur kakovostnega spanca na noč.  Poskrbite za primerno temperaturo v spalnih prostorih, za udobno ležišče in vzglavnik.

Ključnega pomena je tudi prehrana skozi celo leto. Skrbite za zadosten vnos vitaminov in mineralov. Najpomembnejši so vitamini A, D, C in E ter primerno razmerje med njimi – limonada, bogata z vitaminom C sama od sebe ne pripomore toliko k zdravju kot na splošno uravnotežena prehrana. Če zaradi takšnih ali drugačnih razlogov ne morete poskrbeti za zadostni vnos hranil, vam lahko za krajši čas pomagajo tudi prehranska dopolnila, zdrava prehrana pa je še vedno najboljša pot do dobrega imunskega sistema.

To je lažje reči kot storiti, a izogibajte se stresu, kolikor je le možno, in naučite se, kako se spopadati z njim. Vsak ima način, ki mu bolj ustreza. Lahko je to meditacija, počitek, dobra knjiga, sprehod v naravi, šport. Gibanje pa je že nasploh odlično za krepitev imunske odpornosti, morate pa poiskati obliko, ki vam ustreza – joga, tek, hribi, ples, plavanje…nekaj v čemer iskreno uživate, vas sprošča in posledično tudi krepi vaše zdravje.

Ob menjavi letnih časov pa vam za krepitev odpornosti lahko priskoči na pomoč tudi Imunosan 🙂